Fidelizarea clienților
Un client fidel va cumpăra, în medie, de cel puțin 10 ori de la restaurantul tău. Îți oferim instrumentele necesare pentru a înțelege cum să crești vânzările.
Programe de fidelizare și recompense personalizate pentru clienți
Poți atrage cu până la 55% mai mulți clienți noi prin implementarea unui program de fidelizare.
Informații care te ajută să vinzi, oricând.
Ce produse s-au vândut cel mai bine în luna octombrie? În weekend sau în timpul săptămânii?
Care este valoarea medie a coșului de cumpărături? Când se anulează coșul de cumpărături?
Toate aceste întrebări și multe altele primesc răspunsuri prin aplicațiile noastre.
Emailuri, SMS-uri și mesaje instant trimise prin aplicație
48% dintre consumatorii care primesc mesaje instant prin aplicație fac o achiziție dacă mesajul conține informații de interes pentru ei.
Great Food îți permite să transmiți rapid mesaje instant către clienții tăi.
Gestionează-ți clienții în mod profitabil
Prin creșterea retenției clienților cu doar 5%, impactul pozitiv asupra profitului poate fi între 25% și 95%.
Retenția clienților este simplă – trebuie să ai răspunsuri la întrebări relevante pentru a ști cum să-i atragi mai des.
Great Food răspunde la întrebări precum: care este suma totală a comenzilor unui client? când a făcut ultima comandă? care este suma medie a unui client nou, comparativ cu un client vechi?
Dacă știi răspunsurile la aceste întrebări, vei putea crea campanii de fidelizare pentru fiecare tip de client, direct din aplicația mobilă a restaurantului.
Ce alte funcționalități sunt disponibile?
Construim website-ul în jurul restaurantului tău, astfel încât să reflecte atât identitatea vizuală, cât și spiritul acestuia.
Indiferent de vârsta clienților tăi, aceștia îți vor căuta website-ul folosind în principal telefonul mobil. De aceea, website-ul construit de noi este adaptabil pentru orice tip de ecran și oferă acces la toate funcționalitățile (plăți, rapoarte, notificări) atât pe varianta desktop, cât și pe cea mobilă.
Este un sistem software dezvoltat de Great Food, integrat în soluție, prin care poți crea cupoane și reduceri atât pentru un client individual, cât și pentru un grup mai mare de clienți.
Cele două sisteme de reduceri configurabile din platforma Great Food sunt:
Discounturi care pot fi procentuale sau sub formă de sumă fixă pe coș;
Cupoane reprezentate printr-un cod generat sau denumit de tine, aplicate direct pe coșul de cumpărături ca procent sau sumă fixă.”
Fiecare comandă este anunțată în aplicația mobilă a restaurantului. Din momentul în care este acceptată, comanda este trimisă automat către imprimantă și conține toate detaliile necesare pentru ca angajații tăi să devină mai eficienți.
În același timp, clientul primește notificări pe email și pe telefon că i-a fost acceptată comanda. De asemenea, clientul primește notificări atunci când statusul comenzii se schimbă (ex. din „nou” -> „acceptată”/„anulată” -> „în curs de livrare” -> „livrată”).
După ce comanda a fost livrată, clientul primește un link pentru a lăsa feedback restaurantului. Află mai multe despre modulul Feedback și Recenzii.
Website-ul construit de Great Food permite clienților să te apeleze direct printr-un singur click pe site. Indiferent de operatorul de telefonie mobilă al clientului, vei putea primi comenzi atât online, cât și telefonic.
Activitatea restaurantului tău poate fi optimizată. Pentru a ști ce aspecte necesită îmbunătățire, îți oferim acces la rapoarte și statistici detaliate, pe baza cărora să iei decizii informate care să îți crească vânzările.
Descoperă mai multe despre rapoartele și statisticile disponibile prin utilizarea platformei Great Food.
Website-ul tău va fi întotdeauna optimizat și actualizat la noile tehnologii disponibile pe piață.
Platforma noastră este proiectată să se adapteze la orice tip de ecran și browser, iar prin actualizări periodice, ne asigurăm că prezența ta online rămâne la cele mai înalte standarde.