Marketing pe Email, SMS & Whatsapp

Comunică oricând cu clienții tăi pe canalele lor preferate.

Segmentarea clienților în funcție de nevoile tale

Datorită soft-ului CRM proprietar, îți poți segmenta clienții în funcție de criterii clare, cum ar fi ultima dată când au comandat de la restaurantul tău, metoda de plată sau metoda de livrare (printre altele).

Pe baza criteriilor de segmentare alese, poți folosi unul sau toate cele patru canale de comunicare disponibile:

– Email
– SMS
– Whatsapp
– Push notification

Email

Fiecare comandă acceptată este automat trimisă pe email clientului tău. Ai o campanie de reduceri sau o ofertă specială? Trimite-le clienților tăi emailuri personalizate pentru a-i informa despre campaniile tale și pentru a le oferi cele mai bune oferte.

SMS

Fiecare comandă este automat trimisă și prin SMS direct clientului tău. Vrei să comunici direct cu clienții tăi loiali? Great Food îți oferă posibilitatea de a avea propriul canal direct de comunicare prin SMS, astfel încât să îți informezi clienții despre oferte speciale și actualizări.

Whatsapp

Canal direct de comunicare cu clienții tăi pentru a elimina erorile și a oferi o experiență personalizată. După ce o comandă este plasată, clientul te poate contacta prin WhatsApp pentru mai multe detalii sau pentru a adăuga informații suplimentare.

Află mai multe despre integrarea cu WhatsApp.

Push notification

Notificările directe, trimise direct prin aplicația de smartphone Great Food, au o rată de deschidere de 90%.

Prin intermediul notificărilor push vei fi în contact cu clienții tăi, oricând și poți să distribui cupoane, discount-uri, să îi informezi despre statusul comenzii sau să îi reactivezi cu campanii de marketing specifice restaurantului tău.

Află mai multe despre notificări.

Cupoane și discounturi trimise direct prin oricare din canalele importante

Fiecare cupon sau discount poate fi trimis prin fiecare dintre canalele de mai sus, atât individual, cât și colectiv (pe toate canalele în același timp).