Feedback și Recenzii

93% dintre clienții unui restaurant verifică recenziile înainte de a decide dacă vor cumpăra sau nu.

Recenzii direct în aplicația de smartphone

Feedback-ul clienților este esențial pentru a identifica serviciile sau produsele care necesită îmbunătățiri și pentru a crește încrederea clienților în restaurantul tău.

După ce comanda este finalizată prin aplicația de manager sau cea a livratorului, clientul primește un link prin SMS sau email pentru a completa un formular de feedback.

Recenzii pe Facebook, Google și TripAdvisor direct din aplicație

91% dintre tinerii cu vârste între 18-34 de ani consideră recenziile aproape la fel de importante ca prețul.

Cel mai dificil aspect este colectarea feedback-ului clienților. Feedback-ul pozitiv devine vizibil pe toate canalele importante din România, cum ar fi TripAdvisor, Google și Facebook.

Feedback-ul îți va asigura o prezență excelentă și va convinge potențialii clienți să aleagă restaurantul tău.

Feedback prin coduri QR sau tag NFC

Soluția oferă posibilitatea de a primi feedback de la clienți direct în aplicație. Feedback-ul se afișează în aplicație sub formă de grafice și detalii.

Astfel, poți lua decizii informate privind meniul și serviciile oferite, fidelizându-ți clienții și promovându-te prin testimoniale și evaluări pozitive.

Codurile de feedback pot fi plasate pe cărțile de vizită ce însoțesc comenzile și scanate cu telefonul sau pe meniul fizic din restaurant și alte canale (fizice sau online).