Aplicație mobilă gestiune comenzi și clienți

Erorile umane sunt inevitabile, dar un client nemulțumit poate afecta afacerea ta. Cu ajutorul aplicației noastre mobile, vei reduce considerabil aceste erori, asigurându-te că fiecare comandă este completă și corectă, îmbunătățind astfel satisfacția clienților.

Informații esențiale despre restaurantul tău, la un click distanță

Aplicația noastră mobilă de gestiune comenzi îți oferă acces instant la toate informațiile esențiale despre restaurantul tău. De la numărul de comenzi zilnice și rezervări, până la clienții noi din luna precedentă, toate detaliile sunt la un click distanță. Meniul este proiectat pentru a-ți oferi cele mai relevante date, astfel încât să poți monitoriza vânzările în timp real și să iei decizii informate rapid și eficient.

Comenzi noi primite în timp real

Fiecare comandă este primită în timp real de către proprietarul restaurantului, manager și angajați. Datorită acestei funcționalități îți vei putea eficientiza activitatea astfel încât să vinzi mai mult.

Gestionează-ți clienții eficient și profitabil

Creșterea retenției clienților cu doar 5% poate avea un impact pozitiv asupra profitului de până la 95%.

Menținerea clienților fideli este simplă – trebuie doar să cunoști răspunsurile la întrebările esențiale pentru a ști cum să-i atragi înapoi.

Great Food îți oferă răspunsuri la întrebări precum: care este suma totală a comenzilor unui client? când a fost plasată ultima comandă? care este valoarea medie a comenzilor unui client nou comparativ cu un client fidel?

Cu aceste informații, poți crea campanii de loializare personalizate pentru fiecare tip de client, direct din aplicația mobilă a restaurantului tău.

Eficientizează activitatea restaurantului tău

Gestionează toate comenzile dintr-o singură aplicație mobilă, indiferent de volumul acestora. Optimizează atât meniul, cât și personalul, având acces la informații detaliate despre durata fiecărei comenzi și livrări. Astfel, vei putea identifica cele mai eficiente opțiuni pentru a îmbunătăți operațiunile restaurantului tău.

Informații complete despre clienții tăi, pe un singur ecran

Pe un singur ecran, ai acces la toate informațiile relevante despre clienții tăi:

  • Identificatorul comenzii;
  • Posibilitatea de a printa comanda direct din aplicația mobilă;
  • Opțiunea de a apela clientul direct din aplicație;
  • Detalii despre comandă (produsele comandate);
  • Suma de plată;
  • Ora la care a fost plasată comanda;
  • Ora estimată de livrare;
  • Modalitatea de livrare;
  • Modalitatea de plată;
  • Observații din formularul completat de client;
  • Date de identificare și istoricul comenzilor din baza de date a clienților;
  • Istoricul statusurilor comenzii (acceptată, trimisă la livrare, gata de ridicare, livrată).

Eficient și rapid

Modulul nostru îți oferă o sincronizare rapidă a tuturor activităților restaurantului. Această sincronizare te ajută să gestionezi mai eficient resursele financiare și umane, îmbunătățind eficiența operațională încă din prima săptămână

Descoperă câți clienți loiali are restaurantul tău

Clienții care comandă de la restaurantul tău (telefonic, online sau prin aplicația mobilă) sunt automat clasificați în patru categorii:

  • Client nou – un client care comandă pentru prima dată de la restaurantul tău;
  • Client fidel – un client cu mai mult de cinci comenzi în istoric, dintre care cel puțin una plasată în ultima lună;
  • Client VIP – un client cu cel puțin trei comenzi de minimum 1200 lei fiecare;
  • Client inactiv – un client care nu a mai comandat de la restaurantul tău în ultimele 30 de zile.

Toți clienții sunt importanți

Nu ai fost disponibil pentru a prelua o comandă telefonică?

Software-ul nostru pentru restaurante îți permite să apelezi rapid clienții care te-au contactat. Astfel, poți transforma fiecare client potențial într-un client fidel.