Bază de date pentru clienți
Toți clienții tăi, într-un singur loc. Datorită CRM-ului proprietar Great Food, poți lua decizii informate bazate pe date clare despre restaurantul tău.
Această aplicație este un element esențial al soluției Great Food. Conectată cu toate celelalte module, aplicația extrage și sincronizează date din surse multiple, oferindu-ți acces la:
- Profile detaliate ale clienților
- Indicatori de satisfacție pentru serviciile oferite de afacerea ta
- Comportamente de cumpărare și tendințe de consum
- Sistem de management al comenzilor și livrărilor – inclusiv la distanță
- Monitorizarea proceselor de comandă și livrare
- Instrumente pentru fidelizarea clienților
- Date și analize statistice
Toate detaliile necesare despre comenzi
Când primești o comandă, toate detaliile acesteia vor fi afișate pe ecranul aplicației de manager. În plus, dacă un client se înregistrează pe platformă, detaliile comenzilor anterioare vor fi salvate.
Campanii pe SMS și e-mail
Deoarece soluția Great Food este concepută pentru a fi conformă cu GDPR, din momentul în care clientul tău se înregistrează pe platformă, poți trimite SMS-uri și e-mailuri cu cele mai recente oferte.
Istoric comenzi
Care sunt produsele preferate ale clienților tăi? Ce produse se vând cel mai bine? Care sunt zilele din săptămână cu cei mai mulți clienți?
CRM-ul integrat în soluția Great Food te ajută să înțelegi mai bine activitatea restaurantului tău prin intermediul rapoartelor disponibile în orice moment.
Valoarea pe viață a clientului
Ce înseamnă un client loial? Software-ul pentru restaurante Great Food îți permite să vezi care este valoarea fiecărui client pentru afacerea ta.
În plus, software-ul Great Food îți arată valoarea medie cheltuită de un client la restaurantul tău. Astfel, vei putea identifica măsurile necesare pentru a crește această valoare medie și a asigura o creștere sustenabilă.
Convinge clienții să revină
Clientul loial este cheia succesului pentru orice afacere.
Software-ul pentru restaurante Great Food îți permite să vezi care clienți nu au mai comandat de la tine în ultimele 15 sau 30 de zile. Astfel, poți crea o campanie specială de vouchere pentru acești clienți, încercând să îi transformi în clienți fideli.
Identificare automată a clienților
Această funcționalitate permite identificarea automată a clienților existenți în baza de date, utilizând numărul de telefon de pe care apelează, oferindu-ți cele mai importante informații despre aceștia.
Când un client sună la restaurant, se deschide automat o pagină din aplicație cu profilul acestuia – nume, număr de telefon, adresă. De asemenea, poți adăuga detaliile comenzii.
În plus, poți contacta clienții direct din aplicație și poți localiza adresele de livrare prin Google Maps.
Vizualizează clienții după gradul de fidelizare
Clienții care comandă de la restaurantul tău (telefonic, online sau prin aplicația de comenzi online) sunt segmentați automat în cinci categorii:
- Client nou – un client care a plasat o comandă pentru prima oară la restaurantul tău;
- Client clasic – un client cu cel puțin două comenzi plasate în trecut și cel puțin o comandă în luna în curs;
- Client fidel – un client cu mai mult de cinci comenzi în istoric, dintre care cel puțin una plasată în ultima lună;
- Client VIP – un client cu cel puțin trei comenzi de minimum 1200 lei fiecare;
- Client inactiv – un client care nu a mai comandat de la restaurantul tău în ultimele 30 de zile.
Descoperă care programe de loialitate funcționează cel mai bine pentru tine
Great Food este o soluție creată special pentru restaurantul tău. Toate programele de loialitate pe care le implementezi (cupoane, reduceri și altele) sunt gestionate de soluția noastră.
Astfel, poți identifica rapid care programe de loialitate funcționează cel mai bine pentru tine și, prin deciziile bazate pe analize personalizate, poți crește numărul de clienți fideli.